"Вони будуть вести переговори та обговорювати" - у ЄС пояснили, як планують переконати Трампа підтримати нові санкції проти Росії.

Євросоюз і його партнери в "Групі семи" продовжать наполягати, щоб Росія погодилася на безумовне припинення вогню. Зокрема, про це йтиметься на саміті "Групи семи" 15-17 червня, заявив в інтерв'ю Радіо Свобода спецпредставник ЄС із санкцій Девід О'Салліван.
"Усі доводи на підтримку посилення санкцій, зниження цінових обмежень на нафту та збереження тиску на Росію обґрунтовані її поведінкою під час так званих мирних переговорів, які, на мою думку, насправді не були переговорами. Я розумію прагнення президента Трампа до миру, проте всім, хто слідкував за цими переговорами, очевидно, що пан Путін не зацікавлений у досягненні миру," - підкреслив О'Салліван.
Посадовець ЄС висловив сподівання, що в питанні запровадження подальших санкцій щодо Росії, зокрема зниження стелі цін на нафту до 45 доларів за барель, вдасться досягти прогресу під час саміту лідерів G7 у Канаді. О'Cалліван повідомив про попередні консультації з цього приводу.
"У рамках "Групи семи" існує робоча група, що займається цим питанням на технічному рівні. Я вважаю, що там досягнуто певного консенсусу щодо позначки в 45 доларів як оптимальної, до якої ми повинні прагнути", - підкреслив чиновник.
За словами О'Cаллівана, американська сторона давала зрозуміти, що фінальне рішення ухвалюватимуть у Білому домі.
"Подивимося, як все складеться в Канаді. Проте ми отримали значну підтримку від Канади та Великої Британії, тож, на мою думку, є чимало людей, які будуть просити та обговорювати можливість досягнення цього рівня в 45 доларів", - зазначив спеціальний представник з питань санкцій.
10 червня Єврокомісія презентувала пропозиції до 18-го пакету санкцій проти Росії. Вони включають зниження граничної ціни на нафту з 60 доларів за барель до 45.
11 червня головна дипломатка ЄС Кая Каллас зазначила, що блок може знизити стелю цін на нафту й без участі США, й це завдасть втрат російській економіці.
Вона зазначила, що головний маршрут транспортування сировини до Європейського Союзу проходить через Балтійське та Чорне моря, територіальні води яких в основному омивають країни цього блоку. Саме ці держави братимуть на себе контроль за суднами та вантажами, що знаходяться на їх борту.