Взуттєві магазини: як українців вводять в оману і кого це стосується
Виявилося, що значні мережі спортивних і мультибрендових взуттєвих магазинів можуть реалізовувати українцям китайські підробки, видаючи їх за оригінальну продукцію.
Торговці використовують різноманітні прийоми, щоб отримати прибуток з неуважних покупців.
До таких покупок найбільш схильні підлітки з батьками та ті, хто полюбляє вигідні пропозиції.
У цьому віці дуже важливо похвалитися перед однолітками дорогим брендом, проте справді розібратися чи підробка пари взуття чи ні можуть лише одиниці.
Батьки витрачають значні кошти на кросівки чи туфлі середньої якості, які не витримують навіть одного сезону.
У соцмережах розповідають, що продавці привертають увагу клієнтів до різних новинок на вітрині.
Туди зазвичай ставлять оригінальні пари, а ось те, що приносять зі складу в коробці потрібного розміру, часто є китайським підробкою.
Якщо під час покупок у магазині вам стверджують, що взуття виготовлено в США, Італії чи іншій європейській країні, обов'язково перевірте цю інформацію на упаковці.
На превеликий жаль, значна частина українців витрачає від 3 до 5 тисяч гривень на продукцію китайських виробників.
Іноді такі афери провертаються самі працівниками, а керівництво може навіть не здогадуватися.
Тому купуючи взуття навіть у дуже недешевій мережі чи магазині, обов'язково звертайте увагу на інформацію, вказану на коробках.
Нагадаємо, що повернути товар без чека: українці і на це мають право, просто продавці їх дурять, правила.
Раніше ми повідомляли, що товар поверненню не підлягає: супермаркети масово дурять українців за допомогою "червоних цінників".