Чому берлінці виступають проти лежачих поліцейських: що є кращим - Auto24
Міста України активно впроваджують "засоби зниження швидкості руху". Найбільш популярними варіантами є традиційні лежачі поліцейські, асфальтовані підйоми та берлінські подушки. Проте в Києві, незважаючи на досвід інших міст та міжнародні норми, триває встановлення подушок з технічними недоліками, що значно зменшує їхню ефективність, зазначають Пасажири Києва.
Читайте також: Влада Києва придбаває старі "лежачі поліцейські".
Основна мета всіх засобів для зниження швидкості руху полягає в примусовому зменшенні швидкості автомобілів поблизу перехресть та пішохідних переходів. Однак конструктивні різниці значно впливають на рівень безпеки, зручності та експлуатаційні характеристики транспортних засобів.
Класичний лежачий поліцейський вимагає, щоб всі транспортні засоби пересікали штучну перешкоду з усіма колесами. Хоча це призводить до значного зниження швидкості, такий підхід може завдати шкоди підвісці автомобіля, створити незручності для пасажирів, збільшити викиди через часті розгони, а також підвищити ризик втрати контролю на слизьких покриттях.
Берлінська подушка розроблена інакше. Це не суцільний бар'єр, а компактний елемент шириною, меншою за колійну базу автобусів. Її ключові переваги:
Берлінські подушки стали звичним елементом у багатьох містах Європи. В Україні їх активно впроваджують у Львові, Івано-Франківську, Чернівцях, Вінниці та в інших населених пунктах.
На відміну від багатьох інших міст, у Києві шляхово-експлуатаційні управління систематично не дотримуються належних стандартів впровадження берлінських подушок. Лише в деяких випадках їх встановлюють, але навіть тоді часто мають місце серйозні порушення технологічних процесів.
Яскравим прикладом є ситуація на вулиці Центральній Садовій у Дніпровському районі. Тут подушку встановили перпендикулярно до напрямку руху, хоча відповідні норми вимагають її монтаж вздовж дороги. Такий спосіб встановлення абсолютно знижує ефективність конструкції.
Фактично Київ став єдиним містом України, а можливо і Європи, де берлінські подушки встановлюють у спосіб, що суперечить їхній концепції та міжнародним стандартам.
Причини цієї проблеми можуть бути пов'язані з небажанням адаптуватися до нових підходів, браком підготовки працівників або помилками в проектуванні. Як наслідок, столиця втрачає переваги від сучасних безпечних технологій і знову повертається до використання жорстких фізичних бар'єрів, які негативно впливають на техніку та знижують комфорт мешканців.





