Центральна виборча комісія Румунії видала указ про видалення численних оголошень, які містять спірну політичну рекламу.

Центральне виборче управління Румунії оголосило, що протягом останніх двох тижнів було видалено більше 600 політичних рекламних оголошень з онлайн-простору через виявлені порушення.
Цю інформацію надає Digi24, зазначає "Європейська правда".
Центральна виборча комісія ввечері 15 квітня повідомила, що в період з 4 до 12 квітня було видано наказ про видалення 609 одиниць політичної реклами з великих онлайн-ресурсів, які містили "незаконний контент".
149 оголошень були подані звичайними громадянами, тоді як решта – це "політичні фігури, які прагнуть зайняти певні посади або вже займають виборні чи інші позиції".
Проблеми з рекламними оголошеннями виникли через невиконання вимог щодо маркування матеріалів як передвиборчої реклами, а також через публікації з "акаунтів, чию автентичність не можна підтвердити".
Раніше в Центральному виборчому бюро підкреслили, що якщо звичайна особа починає регулярно публікувати передвиборчу рекламу на своїх соціальних мережах, то вона стає політичним діячем з можливістю впливати на виборців. У зв'язку з цим на неї поширюються відповідні вимоги, зокрема щодо маркування такого контенту.
Соціальні мережі в Румунії привертають значну увагу напередодні повторних президентських виборів. Це пов'язано з тим, що звинувачення у масштабній кампанії впливу на громадську думку через TikTok стали основним аргументом для анулювання результатів першого туру, в якому несподівано здобув перемогу маловідомий ультраправий політик Келін Джорджеску.