Подовжені платформи та більш плавний хід: "Укрзалізниця" планує закупівлю вагонів нового покоління.


У 2025 році "Укрзалізниця" законтрактує 100 нових вагонів, включаючи 5 одиниць нового покоління - пілотну партію для майбутнього масштабування.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Відзначається, що наявний рухомий склад використовує технології, які були розроблені ще в 1970-х роках. Він оснащений вугільним опаленням, а система кондиціонування ефективно функціонує лише під час руху. Крім того, експлуатаційні витрати є високими, оскільки зазвичай на один вагон необхідно два провідники для обслуговування. Загалом, цей склад вважається морально застарілим.

В УЗ підкреслюють, що нова партія з п'яти вагонів, оснащених сучасними системами управління, вимагатиме значно меншої кількості обслуговуючого персоналу. Крім того, термін їх експлуатації збільшиться практично на 80%, а місткість одного купейного вагона дозволить розмістити до 44 пасажирів.

Нові вагони отримають розширений кузов та вдосконалене внутрішнє планування, що дозволить збільшити довжину спального місця до 2,2 метра. Вони також будуть оснащені пневматичною підвіскою, що забезпечить більшу комфортність під час руху та зменшить коливання вагона, повідомляє перевізник.

Додатково, вагони обладнають автоматичними розсувними дверима та герметичними переходами між ними, що знаходяться на одному рівні з підлогою. Моніторинг систем усіх вагонів буде виконуватися з кабіни начальника поїзда.

Згідно з повідомленням УЗ, вагони нового типу перейдуть від вугільного опалення до повністю електричного, оснащеного вдосконаленим індивідуальним терморегулюванням в кожному купе. Сучасна система забезпечить можливість використання клімат-контролю навіть під час тривалих зупинок потяга.

П’ять нових пасажирських вагонів матимуть купейну конфігурацію з опцією перетворення на вагони класу СВ. Один із вагонів буде спеціально адаптований для людей з інвалідністю, оснащений електричним підйомником, пандусом для високих платформ і розширеним купе, що забезпечить комфортну подорож для пасажирів на інвалідних візках.

Окрім вказаних раніше переваг, клієнти цих вагонів матимуть можливість насолоджуватися:

- електричні розетки, оснащені USB та type-c портами, а також функцією бездротової зарядки для мобільних телефонів;

- індивідуальна пересувна конструкція для верхніх полиць, що дозволяє горизонтальне переміщення.

- додатковий умивальник, розташований у коридорі потяга.

Відзначається, що термін служби цих вагонів становить 50 років, що стало можливим завдяки використанню кузовів із нержавної сталі. Це на 20 років перевищує стандартний термін для звичайних вагонів "Укрзалізниці".

Згідно з інформацією від УЗ, планована ціна на закупівлю одного вагона становитиме 95 мільйонів 600 тисяч гривень, що є нижчим показником у порівнянні з аналогічними витратами на вагони такого ж типу у європейських залізничних компаніях. Вартість обслуговування одного місця для пасажира в цьому вагоні, з урахуванням тривалості служби вагона, залишається практично на тому ж рівні, враховуючи, зокрема, кількість місць, доступних у вагоні.

Термін поставки вагонів складає 2,5 роки з моменту отримання виробником авансового платежу за виготовлення вагонів.

Нагадаємо:

Related posts