Ферстаппен втратить трьох важливих інженерів, які переходять до суперників.
Лише Джанп'єро Ламбіазе продовжить працювати з нідерландцем Максом Ферстаппеном
Макс Ферстаппен у сезоні 2026 року залишиться в команді Ред Булл лише з одним зі своїх чотирьох головних інженерів. Його гоночний інженер Джанп'єро Ламбіазе продовжить співпрацювати з пілотом, тоді як інші спеціалісти, відповідальні за продуктивність, двигун та управління, покинуть команду.
Відомо, що Майкл Меннінг, який відповідав за контроль, залишає команду Ред Булл наприкінці 2025 року. Також йдуть Том Харт (інженер з продуктивності) та Девід Март (інженер двигуна): Март стане частиною заводської команди Ауді у Формулі-1 з 2026 року, тоді як Харт отримає вищу посаду у Вільямсі.
З 2024 року у Red Bull відбулися важливі трансформації: команду залишили Крістіан Хорнер (керівник команди), Едріан Ньюї (технічний директор) та Джонатан Вітлі (спортивний директор). Головний механік Лі Стівенсон перейшов до компанії Стейк, яка з 2026 року стане частиною Ауді.





