Готелі поділилися найкурйознішими предметами, які їхні гості забули під час перебування.
Окрім того, були озвучені найбільш неординарні запити на обслуговування номерів.
Готелі назвали найбільш незвичайні речі, залишені гостями в усьому світі, зокрема домашню ящірку, а також деякі з найбільш химерних запитів на обслуговування номерів.
Щорічний звіт Hotel Room Innsights Report, що базується на даних з більш ніж 400 готелів світу, показав, що найпоширенішими предметами, які залишають гості, є зарядні пристрої для телефонів, брудна білизна, адаптери живлення, косметика та туалетні приналежності.
У документі зазначено, що 10% готелів виявили зубні протези, які були забуті їхніми відвідувачами.
Серед найцікавіших предметів, виявлених у готельних номерах, можна знайти Rolex, ще один годинник з вартістю 6 мільйонів доларів, сумку Birkin від Hermes, ключі та документи на розкішний автомобіль, автомобільну шину, обручку, зуб, два завершених гіпсових відливки ноги, пачки готівки, домашню ящірку та курчатко.
У повідомленні йдеться, що ящірка і пташеня благополучно возз'єдналися зі своїми власниками.
У звіті представлено докладний аналіз деяких із найцікавіших запитів на обслуговування номерів у готелях. Серед них можна знайти такі незвичні вимоги, як ванна для купання малюка, заповнена мінеральною водою Evian, персоналізоване меню для домашніх улюбленців з урахуванням їхніх алергій, підгорілі тости, хот-дог з ікрою, свіже козяче молоко, 1,8 кг бананів, а також "дай п'ять" від співробітника готелю, щоб підтвердити, що їхнє замовлення було враховане.
Нагадуємо, що покоївка вразила всіх списком предметів, які, на її думку, не варто використовувати або навіть чіпати під час перебування в готелі. Вона поділилася своїм власним досвідом.