Практично завершена: станція-привид Київського метрополітену "Теличка". Ексклюзивні фотографії.
У Київському метрополітені існує три станції, які залишилися недобудованими, відомі як "привиди". Однією з таких станцій є "Теличка", будівництво якої тривало кілька років, але так і не було доведено до кінця.
Користувач tov-tob поділився на своїй сторінці в LiveJournal історією та фотографіями. Цю станцію можна знайти в тунелі зеленої гілки метро.
"Не завадить згадати про один цікавий об'єкт, поки закритий для пасажирів. Це станція-примара "Теличка", яка розташована між "Видубичами" та Південним мостом. З моменту пуску зеленої лінії на лівий берег вона виконує виключно службову роль, але може бути швидко перетворена на повноцінну станцію без зупинення руху. Тут є своя СТзП (сумісна тягово-знижувальна підстанція) та станційний вентвузол, але, на відміну від "Львівської брами", на "Теличці" немає чергової по станції, а підпорядковується вона начальнику станції "Видубичі"", - йдеться в повідомленні.
Будівництво станції було розпочато на початку 1990 років, але вже в 1992 році припинено. За деякою інформацією, хотіли побудувати на дуже віддалену перспективу й не планували відкривати спочатку, тому й закинули.
Під час розробки проєкту станція отримала альтернативну назву "Будіндустрія". Сучасне ім'я стало результатом її розташування в районі Нижня Теличка.
"Теличка" за своєю структурою відрізняється від більшості інших станцій Київського метрополітену. Вона була побудована як двоплатформенна станція за типом паризького метрополітену. Такими є також "Дніпро", "Червоний хутір" і "Вирлиця".
Автор зазначає, що пасажири мають чудову можливість розглянути станцію, особливо, якщо на ній включено освітлення (хоча вдень це буває рідко).
Зараз немає інформації про те, що станцію "Теличка" можуть добудувати, але перспективи відкриття є, хоч і примарні.
Як повідомляв OBOZ.UA, Андріївський узвіз та Замкова гора є невіддільною частиною історії Києва. Завдяки світлинам 1860-х років ми можемо побачити ці знакові місця столиці.