Мобільний додаток Укрзалізниці досягнув вражаючої позначки в 5 мільйонів користувачів.


У мобільному додатку Укрзалізниці зареєструвалися п'ять мільйонів користувачів. Приблизно 70% усіх квитків українці придбають саме через цей додаток, що складає більше 36 мільйонів подорожей.

Цю інформацію компанія оприлюднила на своїй офіційній сторінці в Facebook.

Протягом години функціонування додатку користувачі надіслали 431 000 квитків своїм рідним. Влітку було згенеровано 3,4 мільйона запитів на бажані квитки, а автоматизована покупка сприяла продажу 3 мільйонів квитків.

Користувачі обміняли 840 млн "обіймашок" на 905 000 промокодів, а найпопулярнішими партнерами стали Uklon, Сільпо та Планета Кіно. А першим користувачам, які зареєструвалися в перший місяць після запуску й активно подорожували, подарують по 5000 бонусних "обіймашок".

Related posts