Мій будинок на краю, я нічого не чую: працівники ПриватБанку поставили клієнтів у скрутне становище і відмовилися надавати допомогу.
Рівень довіри українців до "ПриватБанку" повільно, але впевнено падає.
Щодня на різноманітні платформи поступає безліч нарікань щодо того, як банки безпідставно закривають рахунки своїх клієнтів і стягують комісії, а також не реагують на їхні запити про допомогу.
З багатьох причин українці навіть відмовляються від "ПриватБанку" і змінюють інші установи, надійніші. З такою думкою негативний відгук написала клієнтка на порталі "Оtzyvua". Через постійне ігнорування вона розчарувалася у банку.
Жінка є власницею рахунку ФОП у "ПриватБанку", і щоразу, коли вона звертається за підтримкою до співробітників, виникає враження, що їхня мета — якомога швидше її відправити геть.
"Намагаюся звернутися на гарячу лінію за допомогою, завжди чую одну і ту ж відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку", - поділилася вона.
Клієнтці жодного разу не надали допомогу дистанційно на гарячій лінії, тому вона змушена вирішувати свої проблеми лише у відділенні. І навіть не це відгук вона не дочекалася відповіді від "ПриватБанку".
"Думаю поміняти банк", - заявила українка.
Нагадаємо, що ПриватБанк просить чекати на три роки: пояснює, що це нормально.
Раніше ми інформували, що ПриватБанк скасує комісії на перекази: хто має можливість цим скористатися.
Також було оголошено, що ПриватБанк вводить в обіг нові картки: які зміни чекають на тих, хто отримує пенсії та соціальні виплати.