Посилки без очікувань: "Укрпошта" впроваджує нові правила для отримання відправлень.

Це рішення було ухвалено компанією у відповідь на побоювання клієнтів, які скаржилися на затримки, пов'язані з процесом оплати комунальних послуг.
З 9 червня відвідувачі "Укрпошти", які приходять виключно за посилками, матимуть можливість отримувати їх без очікування в черзі. Цю інформацію оприлюднила пресслужба "Укрпошти".
"Відтепер, якщо клієнт приходить до відділення "Укрпошти" тільки для отримання посилок і їхня кількість не перевищує п'яти одиниць, він може звернутися до оператора та має право на обслуговування поза чергою", - йдеться в повідомленні.
Відзначається, що це рішення є реакцією компанії на відгуки споживачів, які стосуються затримок у чергах через оплату комунальних послуг.
Також в компанії зазначили, що відсоток своєчасно доставлених відправлень "Укрпоштою" досяг рекордних 98 %. Решта 2 % складають затримки, спричинені ворожими обстрілами в Донецькій, Сумській та Херсонській областях.
3 червня Верховна Рада затвердила в другому читанні законопроєкт, спрямований на розвиток фінансової інклюзії, що відкриває можливість для створення банківської установи на основі "Укрпошти".
У квітні Ігор Смілянський, генеральний директор поштового оператора, повідомив про нововведення в "Укрпошті": незабаром у відділеннях можна буде купити ковбасні вироби. Це рішення має на меті збільшення доходів компанії.