Раніше подорож з Броварів до Києва була можлива без пересадок: цікава історія та рідкісні фотографії бензотрамваю.
У першій половині 20-го століття з Києва до Броварів можна було доїхати без пересадок. Для цього існував спеціальний бензотрамвай, який сполучав середмістя столиці та Поштову площу.
У спільноті "Спрага": в Києві цікаво" на Facebook були представлені історичні факти та оригінальні фотографії громадського транспорту. На жаль, на його розвиток значний вплив мали дві світові війни.
"Київ-Бровари". Трамвайна система діяла в період з 1913 по 1941 роки, використовуючи бензомоторну тягу. Ширина колії становила 1524 мм. Маршрут під номером 23 зв'язував Поштову площу з містом Бровари. Обслуговування лінії здійснювалося Слобідським бензотрамвайним депо, яке відкрили в 1911 році, - зазначається в повідомленні.
У зв'язку з руйнуванням Ланцюгового мосту, 10 червня 1920 року маршрут було скорочено до Микільської Слобідки, що відповідає сучасній станції метро "Лівобережна". У 1925 році передбачалося відновлення руху до Поштової площі, оскільки було зведено новий міст, названий на честь Євгенії Бош.
7 листопада 1934 року маршрути київського бензотрамваю були повністю електрифіковані, але лінія "Київ - Бровари" продовжувала працювати до 1941 року. З початком Другої світової її було закрито, а Слобідське бензотрамвайне депо - зруйновано. У подальшому цей вид транспорту вирішили не відновлювати.
Як зазначає OBOZ.UA, Андріївський узвіз і Замкова гора становлять важливу частину київської історії. Завдяки фотографіям з 1860-х років ми маємо можливість ознайомитися з цими знаковими локаціями столиці.