Росіяни можуть зіткнутися з серйозними труднощами, і це може відбутися незабаром.
Менше ніж за місяць термінал "Шесхаріс" у Новоросійську зазнав двох нападів. Виглядає на те, що за цими атаками стоять "довгі" "Нептуни".
Російські свідчення про те, як вони потрапили в систему, що охоплювала насоси, компресори, кабелі, електроніку та тунель, по якому нафта текла самопливом завдяки перепаду висоти, вражають. Згадки про 300-кілограмові голови (це підтверджено супутниковими знімками) та про те, що все було відновлено і наразі в нормі, нагадують про 12 годин боротьби з гасінням трансформаторів, заповнених олією, на Шатурській ГРЕС. Все вже виправлено.
Історії для тих, хто дивиться "Перший канал" і має спрощене мислення. Наносимо удари, щоб не відновлювати, а потім проводимо повторну роботу після вивчення ушкоджень та додаткового розвідування.
Устрій "Шесхаріса" являє собою технологічний тунель, прокладений через Маркотхський хребет, через який проходять дев'ять трубопроводів, що транспортують дизель, нафту та різні фракції. Це свідчить про наші зусилля в організації зв'язку між верхнім майданчиком і спліттерами для завантаження танкерів.
Знищення систем ППО С-400, разом із їхнім радіолокаційним обладнанням та пусковими установками, є важливим сигналом для Москви, яка, як завжди, покладається на свої нафтогазові ресурси.
Атаки по танкерам "Kairos" та "Virat", які приписані до Гани і ходять до порту Новоросійська, як робочі конячки тіньового флоту.
Атака морськими безпілотниками стала давньою практикою воїнів з Гани. Чоловік перетворюється на хлопчика після того, як пережив напад безекіпажних суден Військово-морських сил України та Служби безпеки України. До речі, подібні дрони можна легко знайти в будь-якому військовому магазині.
Цікаво, що нас намагаються задушити блокадою, а в результаті шкоду зазнають саме росіяни.
Іноді я згадую нашу поїздку до Туреччини. Москва влаштувала істерику, забороняючи вивезення зерна. У 2024 році ми змогли повернутися до рівня експорту, який був до війни, але подивимося, як складуться справи цього року. Щодо Росії, то з доходами від нафти й газу ситуація виявилася не такою вже й вдалою.
Відзначилися й обмеження на експорт пального, і проблеми з логістикою, і санкційний тиск, і верхня межа цін.
Тут інша історія -- втопити танкер складно, подвійний корпус, система насосів, дубляжі систем живучості. 274-метровий корабель загалом важко пустити під воду.
Отже, завдання полягає в тому, щоб вивести з експлуатації та надіслати на ремонт.
Тут головне прецедент -- щоб страховки поповзли вгору, щоб ціни на танкери, що були у використанні, полізли вгору, щоб екіпажі відмовлялися підписувати контракт. знаючи, що може влетіти в борт півтонни.
Краплина води здатна виточити камінь. Тим часом, у водах біля африканських берегів потерпає танкер "MERSIN", який належить тіньовому флоту Росії. Існує інформація про затоплення його машинного відділення та наявність пробоїни нижче ватерлінії.
Чи це знову незрими ганійці, які принесли на борт небезпечний пристрій, магнітну міну, чи, можливо, еко-активісти, які стали справжньою загрозою в цих водах? Адже пінгвіни зникають, а світ продовжує лише висловлювати занепокоєння.
Пропоную створити паперового журавлика, щоб запобігти подібним ситуаціям у майбутньому, а також розфарбувати посольства Росії в кольори національного прапора.
Порти Причорномор'я та Приазов'я забезпечують понад 35% обсягу перевалки нафти Російської Федерації. Ці порти мають цілорічну навігацію та інфраструктуру, яка збереглася з часів, коли основні види видобутку здійснювалися в Закавказзі, що також вигідно розташовані поблизу Суецького каналу.
Отже, це є бездоганна мета.
Кремлівська кишеня, що належить вам. Вам подобається залучати найманців і контрактників за чималі разові виплати? Добре, ми вас зрозуміли.
Складається враження, що Росія існуватиме вічно. Проте це всього лише ілюзія, на підтримку якої витрачаються значні ресурси, як на пропагандистські кампанії, так і на димові завіси.
Температура в лікарні, в тому числі в морзі та гнійному відділенні, наразі становить таку.
Зниження доходів від нафтогазового сектору становить 20-30% у порівнянні з минулим роком.
65% підприємств вугільного сектора опинилися в кризовій ситуації.
Зниження обсягів транспортування зерна, нафти, чорних металів та будівельних матеріалів коливається від 35% до 5%. Це яскравий сигнал про наявність кризи.
Не може бути зростання в оборонній промисловості та промисловому виробництві, якщо при цьому спостерігається падіння обсягів перевезень. Це нонсенс.
Крах ринку вантажних автомобілів представляє собою серйозний удар для економіки. Зниження попиту торкнулося не лише "КАМАЗ", а й інших виробників автомобільних двигунів внутрішнього згоряння.
До речі, там зростає збитковість - замість 3.7 млрд. рублів доходів, 30 млрд. збитків.
Банки Російської Федерації реалізують фізичне золото з метою отримання нових кредитних ресурсів.
Загалом, ціль обрана непогано.
Відпускаємо їхню кров у період активності на НПЗ, коли споживання досягає максимуму. Зараз продовжуємо роботу на НПЗ, зосереджуючись на сировинній нафті та нелегальному флоту.
Подивимося, адже вони планували веселу війну на три дні, а не те, що зачерпнуть до НЗ ракети і пускатимуть їх із коліс, а під Москвою не вибиватиметься велика ГРЕС.
Вони надірвуться і це станеться в близькому майбутньому.




