Розробник Cyberpunk 2077 поділився вражаючою історією про те, як вони записували звуки для гри – деталі, які вражають. - games

Розробники Cyberpunk 2077 поділилися цікавою історією про запис звуків для гри. Ви б ніколи не здогадалися, що серед них є звуки, записані з апарату для напоїв KFC, а також звуки кипіння овочевого бульйону.
Звукорежисер компанії CD Projekt Red, Себастьян Сагастуме, розповів про свій досвід створення нових звукових ефектів для Cyberpunk 2077 під час роботи над доповненням "Ілюзія Свободи". Цю інформацію наводить 24 Канал з посиланням на gamesradar+.
Цікаво, що концепція перетворення Цирі на ключову персонажку у The Witcher 4 виникла ще до виходу третьої гри.
На конференції Digital Dragons представник Сагастуму розповів цікаві історії, пов'язані з розробкою DLC з українською локалізацією для Cyberpunk 2077.
Зокрема, розробник пригадав як опівночі прийшов у KFC, "озброєний" доволі дивним замовленням та кишеньковим диктофоном.
Я хотів би уточнити у менеджера, чи можу я придбати п’ять пляшок газованої води в обмін на те, щоб вони на п’ять хвилин замовкли і вимкнули музику.
- поділився експерт.
Все це робилося для того, щоб зафіксувати звук дозатора газованих напоїв, який згодом став одним із "батьків" звукових ефектів для зброї у Phantom Liberty.
Гучний гул мотора та тріск банок з-під газованої води врешті-решт злилися в один звук, нагадуючи постріл і процес перезаряджання пістолета. Проте це лише початок.
Лише одним рухом руки звукорежисера звичайні овочі, що кипіли у воді, раптом перетворилися на звуки пострілів.
Одного разу я був удома, моя дівчина якраз варила овочі. Я почув це, і звук був вихлястим, липким. А зброя "Геркулес" стріляє кислотними кулями. Тож для мене виглядало ідеальним додати цей шар (звук кипіння овочів, - ред.) до цієї зброї,
- пригадав Себастьян.
Таким чином, відеоігри здатні вражати не лише самою ігровою механікою, але й усім, що їх оточує.