У мережі з'явилися зображення таємного прототипу українського автомобіля "Запорожець".
Знаковий автомобіль ЗАЗ-966 здобув популярність як народний транспорт в Україні у 60-х та 70-х роках. Цікаво, що початковий дизайн цієї культової моделі міг виглядати зовсім по-іншому. Про це повідомляє mauto. Виробництво ЗАЗ-966 тривало з 1967 по 1972 рік. Це був компактний дводверний седан завдовжки лише 3730 мм з двигуном, розташованим позаду. Дизайн та історія. ЗАЗ-966 став популярним автомобілем серед українців у 60-х та 70-х роках. Цікаво, що початковий вигляд цієї легендарної моделі міг бути зовсім іншим. Про це пише mauto. Виробництво ЗАЗ-966 тривало з 1967 по 1972 рік. Це був компактний дводверний седан довжиною лише 3730 мм з двигуном, розташованим ззаду. Дизайн та історія одного з перших прототипів ЗАЗ-966 У цифрових архівах збереглися рідкісні фотографії, які показують один з оригінальних прототипів ЗАЗ-966. Ця рання версія відрізнялася від серійної моделі своїм унікальним дизайном. Спереду авто були встановлені невеликі фари та інший передній багажник з виразними "бровами".
Кузов автомобіля був прикрашений хромованими елементами. Особливо варто відзначити хромовану вставку між фарами та оригінальний дизайн переднього бампера, який відрізнявся від серійної версії. Збоку прототипу можна було побачити "зябра", які теж відрізнялися від серійної моделі. Дах і форма лобового скла також мали унікальні конструктивні особливості. В остаточній версії серійної моделі були внесені зміни до форми кузова. Як і серійний варіант, прототип мав задньомоторне компонування. Дизайн задньої частини залишається загадкою, хоча існували чутки про горизонтальне розташування задніх ліхтарів, запозичених від ЗАЗ-965. Задній капот був оснащений вентиляційними отворами для охолодження двигуна. Перші прототипи ЗАЗ-966 розроблялися наприкінці 50-х — початку 60-х років з метою забезпечити більше простору та комфорту порівняно з попередньою моделлю ЗАЗ-965. У процесі розробки ЗАЗ-966 інженери вивчали інші компактні автомобілі того часу, такі як NSU Prinz IV та Hillman Imp. Характеристики автомобіля Початкова версія ЗАЗ-965 оснащувалася 0,9-літровим бензиновим двигуном, який розвивав потужність 30 к.с. і мав крутний момент 53 Нм. Він працював у парі з 4-ступінчастою механічною коробкою передач. Згодом з'явилася оновлена версія з 1,2-літровим бензиновим мотором, який розвивав 40 к.с. і 74 Нм крутного моменту. Цей двигун також працював з 4-ступінчастою "механікою". Удосконалена версія ЗАЗ-965 могла розганятися до 120 км/год і вирізнялася своєю практичністю та низькими витратами на технічне обслуговування.