Міністерство оборони зазначає, що під час війни ТЦК та СП повинні зосередитися лише на тих особах, які готові служити.


Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) під час війни мають займатися тільки тими, хто буде служити, заявив керівник Головного управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий.

"ТЦК під час конфлікту повинні бути зосереджені виключно на тих, хто перебуває на службі, тоді як усі інші можуть скористатися своїми послугами онлайн або через ЦНАПи," - зазначив Берестовий на форумі Digital Defence в Києві в понеділок.

Він зазначив, що, окрім мобілізаційних заходів, Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки виконують ще багато інших завдань. Зокрема, щорічно вони обробляють 4,2 мільйона офлайн-візитів, з яких 500 тисяч стосуються питань відстрочок, 150-180 тисяч — постановки на облік, 400 тисяч — корекції даних, 200 тисяч — видачі паперових облікових документів, 900 тисяч — оформлення довідок про бронювання, більше 2 мільйонів — відміток про відпустку, 400 тисяч — отримання проїзних талонів, а також тисячі запитів на довідки про проходження служби та послуги для бізнесу.

Серед іншого, Берестовий повідомив, що в минулому році через автоматизовані системи "Укрпошти" було надіслано більше 2 мільйонів повісток.

Згідно з інформацією, військовий омбудсмен Ольга Решетилова висловила думку, що військовослужбовці не повинні брати на себе обов'язок безпосереднього затримання та транспортування військовозобов'язаних до територіальних центрів комплектування.

Related posts