"Трон: Арес" - огляд: Джаред Лето втілився в образ програми та опинився в полоні між різними вимірами.


В українських кінотеатрах відбудеться прем'єра продовження легендарної франшизи, заснованої у 1982 році. У той час головну роль виконав Джефф Бріджес, який зіграв програміста, що незграбно опинився між реальним світом і цифровою реальністю.

У 2010 році вийшов новий, більш ніж "їстівний" апдейт фільму Джеффа Косинські, де Джефф Бріджес з'явився вже в ролі другого плану. Головні персонажі в "Троні: спадщина" виконали Гаррет Гедлунд і Олівія Вайлд. Через 15 років продюсери вирішили знову звернутися до сюжету, що не підпадає під визначення "вичерпаний", і презентували третю частину -- "Трон: Арес".

Фокус ознайомився з цим цифровим бойовиком, що проникає до глибин мозку, і ділиться своїми враженнями.

Про що фільм "Трон: Арес" 2025 року

Мільярдер Джилліан Діллінджер (Еван Пітерс) є керівником потужної технологічної компанії і мріє про можливість створення солдатів з елементів повітря. Він вже розробив початкову версію або експериментальний зразок — програму Арес (Джаред Лето). Але є одна проблема: всі програми, які переходять з цифрового світу в реальність, починають руйнуватися протягом тридцяти хвилин.

Діллінджер перебуває в пошуках того самого "коду сталості", колись створеного програмістом Кевіном Флінном (Джефф Бріджес). Код захований на одному з численних серверів Флінна.

Новий лідер компанії Флінна, Єва Кім, також прагне знайти цей код, щоб зберегти мир і все позитивне для блага всіх.

Цього разу не люди прагнуть потрапити у цифровий простір, а навпаки — програми розробляють стратегії, щоб проникнути у світ людей.

Усередині самої Сітки (так сценаристи у всесвіті "Трону" називають світ програм), ці самі програми ганяють на чорно-червоних мотоциклах.

У цій картині немає жодних хитрощів з боку штучного інтелекту, оскільки творці явно прагнули послатися на оригінал 1982 року. Вони не мали наміру ігнорувати основну концепцію. В результаті, суть твору зосереджена на темі масового виробництва та цифрового тиражування будь-яких об'єктів. Конфлікт виникає лише в контексті використання цих технологій, що можна порівняти з роботою умовного 3D-принтера.

Основну частину екранного часу, як і передбачалося, займають захоплюючі мотоциклетні гонки з яскравими світловими слідами (адже багато хто з нас прийшов на цей фільм саме заради них). У фільмі їх дійсно чимало, тож ви точно не будете розчаровані.

Із сюрпризів -- маму Діллінджера грає Джилліан Андерсон. Можна додумати, що референсами цих героїв стали Ілон Маск (куди ж тепер без нього) і його мати -- Мей. Ці образи занадто очевидні, щоб щодо них вибудовувати полеміку.

Сам Арес (Джаред Лето) спочатку говорить комп'ютерним голосом, потім у нього з'являється міміка, він набуває повністю людського вигляду. Далі він вчиться жартувати і грубіянити. Загалом і в цілому, Лето вдалася ця роль. А яка роль йому не вдалася?

Якщо говорити про Ґрету Лі, здається, їй було не особливо затишно в амплуа гіпер-позитивного глави айті-корпорації. Напевно, ніхто, і Грета зокрема, всерйоз не вірить, що такі існують.

Шанувальники франшизи матимуть можливість побачити Джеффа Бріджеса в цій сцені, яка виглядає досить вражаюче. Проте, було б добре, якби її наповнили більш глибоким змістом, а не лише візуальними елементами, які посилаються на оригінал.

Окремої уваги заслуговує музичний супровід фільму. Для попереднього "Трону" його створили музиканти з DuftPunk, і без сумніву, він став надзвичайно успішним.

У цей раз музичну атмосферу картини створили Nine Inch Nails, і можна з упевненістю сказати, що результат вийшов ще більш вражаючим.

Усім відомо, що фанатські фільми знімають для фанатів, і режисер "Трон: Арес" -- Йоакім Реннінг ("Малефісента") явно про це теж чув. У продовженні франшизи дотримані всі ключові коди історії, улюбленої мільйонами. Ось ці мільйони і підуть побачитися зі старим Джеффом Бріджесом.

Нагадаємо, раніше Фокус розповідав, якою вийшла чорна комедія "Одна битва за іншою" з Леонардо ДіКапріо в головній ролі.

Ми також розповідали про фільм "Еддінгтон" режисера Арі Астера, у якому на тлі пандемії коронавірусу розгортаються пристрасті в маленькому містечку в пустельному штаті Нью-Мексико.

Related posts