"Твоя п’ятниця" в EVA та на EVA.UA: найвигідніші знижки року, які не вміщаються в один день!

Цю інформацію передає РБК-Україна, посилаючись на пресовий центр компанії.
У 2024 році Чорна п'ятниця відзначатиметься 29 листопада, але наша мережа підготувала настільки вигідні пропозиції, що їх не можна втиснути в один день. Тож у EVA та на EVA.UA розпочався період акцій і значних знижок, який стартував на два тижні раніше і триватиме до 2 грудня.
Традиційно, акційні пропозиції на EVA.UA вражають своїм різноманіттям.
"Як завжди, фокусом для компанії є якість пропозицій. Ми хочемо порадувати і підтримати своїх клієнтів. Тому в період Чорної п'ятниці їм будуть доступні дійсно кращі знижки та пропозиції року", - прокоментував керівник напряму маркетингу EVA.UA Руслан Сазонов.
Основні акції та принципи Чорної п'ятниці зібрані на окремій сторінці, про що ритейлер повідомив у вигляді тизера на початку листопада.
Всі бажаючі мали змогу заздалегідь підписатись на сповіщення про старт акцій, а з 14 листопада на сторінці з'явились пропозиції, що будуть доступні протягом всього періоду Чорної п'ятниці.
Основною концепцією цьогорічної рекламної кампанії "Твоя п'ятниця" є індивідуальний підхід до кожної жінки — прекрасної, впевненої та рішучої. Це запрошення відкрити для себе унікальний світ її особистої Чорної п'ятниці та ознайомитися з найактуальнішими пропозиціями.
Ми намагалися створити комунікацію, яка буде легкою, енергійною і водночас актуальною. Нашими натхненниками стали жінки. Сьогодні вони, здебільшого, виявляють серйозність і силу, але завжди залишаються по-своєму чарівними. Зараз їм доводиться багато чого собі відмовляти, піклуючись про інших і ставлячи власні бажання на другий план. Саме для того, щоб ці бажання стали більш доступними, і існує час Чорної п'ятниці - їхня особлива п'ятниця, коли можна дозволити собі трохи більше, ніж звичайно. Ми свідомо орієнтували візуалізацію рекламних роликів на онлайн-магазин, адже на EVA.UA завдяки широкому асортименту є можливість знайти більше різноманітних пропозицій, - зазначив Руслан Сазонов.
Оригінальну концепцію кампанії "Твоя п'ятниця" розробила та реалізувала команда агенції iplace.
"Чорна п'ятниця завжди асоціюється зі знижками, однак ми вирішили піти далі, щоб не лише привернути увагу до наших пропозицій і різноманітного асортименту на EVA та EVA.UA, а й надихнути жінок. Це не просто день знижок — це твоя особиста п'ятниця, коли твоя краса стає пріоритетом, а твої бажання — на першому місці. Замість класичної маленької чорної сукні носіть впевненість, енергію та свободу. Час діяти за своїми правилами, час здобути те, що ти заслуговуєш, адже ця п'ятниця належить саме тобі!" — прокоментував концепцію рекламної кампанії CEO iplace Богдан Левченко.