В Росії кількість випадків, пов'язаних з цивільною авіацією, за рік збільшилася в чотири рази через запроваджені санкції.
З січня по кінець листопада 2025 року кількість інцидентів з літаками російських авіакомпаній на тлі санкцій і відсутності власного виробництва запчастин зросла приблизно в чотири рази у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року.
Цю інформацію оприлюднила "Нова газета Європа", спираючись на дані спеціалізованого каналу Aviaincident.
За цей час на території Росії зафіксували понад 800 випадків несправностей, які призводили до скасування або екстреного переривання польоту, тоді як за аналогічний період 2024 року таких інцидентів було трохи більше 200.
Цього року в російській цивільній авіації відбулося дві аварії та дві катастрофи, в результаті яких загинули 53 особи.
Як пише The Moscow Times, найбільшою з них була катастрофа літака Ан-24 авіакомпанії "Ангара" наприкінці липня. Літак зробили у 1976 році, тобто на момент катастрофи йому було майже 50 років і він відпрацював практично весь відведений виробником термін експлуатації.
На початку жовтня глава Росавіації Дмитро Ядров заявляв, що за песимістичним прогнозом у найближчі п'ять років Росія може втратити 339 літаків, включаючи 109 іноземних. Всього, за даними відомства, парк російських авіакомпаній налічує трохи більше 1000 цивільних повітряних суден.
Ознайомтеся також: На крилах "канібалізму": як санкційні обмеження перетворюють російську авіаційну галузь на непотрібний метал.
"Жах на крилах": як Росія втрачає «перлину» своєї цивільної авіації.
Нагадаємо:
Раніше Ространснагляд повідомив про значне збільшення числа жертв авіаційних катастроф в Росії.
Російські виробники авіації не змогли розробити вітчизняні альтернативи іноземним підшипникам та електронним компонентам для своїх літаків.
Раніше ЕП писала, що літаки Sukhoi Superjet 100 через відсутність західних запчастин опинились на межі зняття з експлуатації.



