У "Шахтарі" пояснили, чому їм вдалося вдвічі перевершити "Динамо" за певним показником.


Денис Фролов, який очолює маркетинговий відділ, висловив свої думки щодо презентації нової форми.

Денис Фролов, очільник відділу маркетингу та програм лояльності футбольного клубу "Шахтар" з Донецька, висловив свої думки щодо презентації нової форми команди:

"Перш за все, з огляду на нашу кампанію, яку ми зробили разом з нашим партнером Puma, можна зрозуміти, що нова форма несе в собі ідею зародження та переосмислення нової енергії, початку чогось нового, звершення і досягнення нових цілей і вершин.

Тому хочеться, щоб ця форма надихала наших гравців, вболівальників та клуб на те, щоб досягати нових перемог, нових цілей і максимально розкривати свій внутрішній потенціал.

В минулому році ми уклали новий контракт з Puma, який тепер діятиме до 2031 року. На мою думку, така тривала співпраця, що триває навіть до завершення чинного договору, свідчить про задоволення обох сторін.

Вже два роки ми спостерігаємо зростання продажів Puma на рівні 25-30%, що є ще одним підтвердженням успішності нашої співпраці. Варто зазначити, що форма продається приблизно в 2,5 рази більше, ніж джерсі "Динамо", - підкреслив Фролов.

Related posts