Угода на суму близько 50 мільярдів доларів не відбулася. В Японії сталося найбільше в історії випадків скасування іноземного поглинання.


Канадська фірма Alimentation Couche-Tard, яка управляє міжнародною мережею магазинів Circle K, офіційно завершила майже річні переговори та відмовилася від намірів придбати свого японського суперника — ритейл-гіганта Seven & I Holdings.

Як повідомляє Couche-Tard, угода на 6,77 трлн ієн ($46 млрд) могла стати найбільшим іноземним поглинанням в історії Японії. Однак Couche-Tard відкликала свою заявку на купівлю, заявивши, що японський оператор найбільшої у світі мережі мінімаркетів 7-Eleven відмовився від "конструктивної взаємодії".

Згідно з інформацією аналітичної платформи Dealogic, ця угода виявилася найбільшою серед колись запропонованих, але так і не реалізованих корпоративних злиттів у регіоні Азії та Тихого океану.

"Ви розгорнули цілеспрямовану кампанію із заплутування і затягування процесу, що завдало величезної шкоди Seven & I і її акціонерам", -- йдеться в листі Couche-Tard раді директорів японської компанії.

"Поки ми відчуваємо розчарування через рішення Couche-Tard, це не стало для нас несподіванкою. Ми заперечуємо проти їх численних викривлень фактів", -- зазначила компанія Seven & I у своїй реакції, як повідомляє PR Newswire.

Couche-Tard спочатку запропонувала придбати весь бізнес Seven&I за межами Японії та 40% японських активів, враховуючи особливе значення конбіні (японських магазинів крокової доступності) в умовах природних катастроф.

Проте, недостатній доступ до корпоративних даних та відмова родини Іто, засновників Seven&I, від участі в переговорах призвели до зриву цих намірів.

У відповідь Seven&I запропонувала менш привабливий варіант -- продати Couche-Tard міжнародний бізнес в обмін на частку канадської компанії, що не забезпечувало таку премію акціонерам, як початкова пропозиція.

Couche-Tard не розглядала варіант ворожого поглинання, що обмежило її дії.

Seven & I керує мережею з 85 000 магазинів, розташованих у 20 країнах і регіонах, і має намір до 2030 року збільшити цю кількість до 100 000 в 30 країнах і регіонах. У 2021 році компанія Seven & I здійснила покупку Speedway, яка управляє магазинами біля дому, що також мають заправні станції в США.

Related posts