Попит на вантажівки серед українців знизився більш ніж на третину: які моделі користуються популярністю?


У першому кварталі року продажі вантажних автомобілів з повною масою понад 3500 кг становили близько 5 тисяч одиниць, що відзначає зниження на 35,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Таку інформацію надає Інститут досліджень автомобільного ринку.

Структура цього сегмента виглядає наступним чином: 71,3% (3530 одиниць) становлять внутрішні перепродажі, 13% (645 одиниць) - імпорт вживаних вантажівок. Імпорт нових вантажівок займає 5,6% (278 одиниць), а продажі автомобілів, які були вироблені або переобладнані на українських заводах, складають 10,1% (2143 одиниць). Загальна частка нових автомобілів у цій категорії становить 15,7%.

У порівнянні з січнем-березнем 2024 року, динаміка наступна:

Найбільш затребуваним видом вантажівок на внутрішньому ринку залишаються самоскиди, а також спостерігається сталий інтерес до фургонів та бортових моделей.

Серед різних моделей лідером у цьому сегменті став Mercedes-Benz Atego, на другій позиції опинився ЗіЛ-130, а трійку замкнув Mercedes-Benz Sprinter.

У минулому році український автопарк здебільшого поповнювався імпортними вантажівками з пробігом, серед яких найчастіше зустрічалися фургони з гідробортом, стандартні фургони та рефрижератори.

Топ-3 нових вантажівок виглядає наступним чином: перше місце займає Mercedes-Benz Atego, на другому – MAN TGL, а третю сходинку посідає Mercedes-Benz Sprinter.

Серед нових вантажних автомобілів з масою понад 3,5 тонни найбільше запитів було на фургони, самоскиди та різноманітну спецтехніку, серед якої найбільше представлені крани-маніпулятори.

Серед різних моделей лідерство утримує Citroen Jumper, а на другому місці розташувався інкасаторський фургон, створений на базі Ford Transit, який після модернізації отримав новий індекс VD C3/M3 FTCC. Третє місце займає спеціалізований автомобіль для дорожніх служб, виготовлений на шасі JAC N200 (СБМ МДКЗ 26-32).

Напоминаем:

Related posts