Укрзалізниця стартує процес придбання вагонів сучасного типу.


Згідно з інформацією, наданою пресслужбою Укрзалізниці, про це повідомляє Укрінформ.

В компанії повідомили, що нові вагони будуть розраховані на 50 років експлуатації, що на 20 років перевищує термін служби існуючого рухомого складу. Вони отримають сучасні системи управління, які дозволять знизити потребу в обслуговуючому та сервісному персоналі, а також забезпечать новий стандарт комфорту для пасажирів.

"Теперішній рухомий склад базується на старих технологіях із вугільним опаленням, а кондиціонування працює, як правило, лише в русі. Нове покоління вагонів - це інший підхід. У них буде довший термін служби, більше пасажирських місць, а також перехід на електроопалення з удосконаленим індивідуальним керуванням температурою", - розповів очільник філії "Пасажирська компанія" АТ "Укрзалізниця" Олег Головащенко під час розмови із журналістами.

Серед ключових переваг нових вагонів: до 44 пасажирських місць, подовжене спальне місце -- до 2,2 м, пневмопідвіска, що забезпечує кращу плавність ходу, автоматичні розсувні двері, а також герметичні міжвагонні переходи врівень з підлогою.

Пасажири цих вагонів матимуть можливість користуватися розетками, обладнаними USB та type-C, а також бездротовими зарядними станціями для смартфонів. Крім того, кожен з них зможе скористатися пересувним столиком для верхніх полиць та додатковим умивальником, розташованим у коридорі вагона.

Крім того, один з п'яти вагонів буде доступний для всіх та обладнаний електричним підйомником, пандусом для високих платформ, а також просторим купе, що забезпечить комфортні подорожі для пасажирів з інвалідністю, які користуються візками.

Вартість одного вагона - 95,6 млн грн, що дешевше, ніж в аналогічних у Європі. Водночас вартість обслуговування одного пасажирського місця в перерахунку на термін служби вагона залишається майже незмінною.

Згідно з інформацією, час виготовлення цих вагонів становить 2,5 року з моменту отримання передоплати виробником.

За словами представників компанії, оновлення пасажирських вагонів є пріоритетним завданням. Нині в експлуатації - близько 1800 вагонів, значна частина яких щороку вибуває з експлуатації.

"Якщо не розпочати оновлення вже зараз та не здійснювати цю закупівлю, через кілька років УЗ зможе задовольняти лише третину попиту на перевезення, тоді як зараз із пасажирських перевезень покриваємо лише половину попиту", - підсумував голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський.

Як раніше інформувалося, Укрзалізниця отримала нові пасажирські вагони, виготовлені на Крюківському вагонобудівному заводі, які були закуплені за рахунок державного бюджету.

Related posts