В Україні активно планують нову масштабну програму "великого будівництва": які проекти реалізують у кожному регіоні.


В Україні планують звести овочесховища в кожній з областей. Передбачається, що ці споруди зможуть вмістити не менше 10-20 тисяч тонн овочів.

Про це повідомив міністр аграрної політики та продовольства Віталій Коваль. Він зазначив:

"У 2025 році планується реалізація програми, спрямованої на створення овочесховищ. ... Нам необхідні кілька потужних об'єктів для зберігання картоплі та овочів у кожній області, де обсяг зберігання становитиме не менше 10-20 тисяч тонн у кожному районі та поблизу обласних центрів", - зазначив Коваль.

Він пояснив: наразі в Україні є картоплесховищ на 300 тис. тонн зберігання. При тому, що виробіток становить 20 млн тонн.

"Раніше не обговорювалася централізована політика зберігання, але вона є необхідною," - зазначив міністр.

В Україні планують розпочати будівництво автомобільних доріг з платним проїздом.

В Україні активно планують створення платних автомагістралей. Заступник міністра фінансів Олександр Кава повідомив, що реалізація системи, що визначатиме тариф за користування цими дорогами, може обійтися державі у понад 7 мільярдів гривень.

Однак, як він зауважив, ці розрахунки були здійснені до початку повномасштабного вторгнення. Отже, тепер вони мають лише орієнтовний характер.

"Для реалізації цього необхідно створити спеціалізовану систему оплати та контролю, що потребує значних фінансових вкладень. Ще до початку війни проводили оцінку витрат на впровадження такої системи для ключових державних шляхів, і сума становила приблизно 7 мільярдів гривень", - зазначив Кава.

Заступник міністра підкреслив, що в Україні необхідно розробити механізм, який зможе визначати момент, коли автомобіль виїжджає на дорогу. Іншими словами, система повинна "відстежувати" весь маршрут транспортного засобу, і лише після цього проводити розрахунок вартості проїзду.

Як раніше повідомляло OBOZ.UA, заступник міністра розвитку громад та територій Сергій Деркач зазначив, що введення платних автомобільних шляхів є вимогою з боку Європейського Союзу. На даний момент вже підготовлено законопроєкт, який активує цей механізм, а також укладено угоди з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), котрий стане одним із фінансових партнерів проекту.

Related posts