Відтермінування мобілізації не надходить у "Резерв+": у чому полягає проблема та які дії вжити?
Хто не матиме можливості оформити відстрочку у "Резерв+".
Чоловіки в Україні масово скаржаться, що відстрочки від мобілізації не приходять у застосунок "Резерв+".
"Я разом з колегою подали запити на відстрочку кілька днів після того, як президент продовжив воєнний стан. На сьогоднішній день у системі "Резерв+" немає жодної інформації, хоча попередня відстрочка була відображена," - поділився вчитель однієї з київських шкіл Максим у коментарі для ТСН.ua.
Таких повідомлень у Мережі багато. Мовляв, викладачі, вчителі, доглядальники, багатодітні та інші категорії чоловіків, які мають право на відстрочку, подають документи на відстрочку особисто та через електронну пошту -- втім вона не приходить у "Резерв+".
Катерина Черногоренко, заступниця міністра оборони України з цифрових технологій, у рамках телемарафону роз'яснила, як діяти в разі виникнення помилки під час оформлення відстрочки.
З її слів, військовозобов'язаний, який має діючу відстрочку, не зможе отримати нову через платформу "Резерв+". Щоб оформити відстрочку, необхідно оновити додаток до версії 1.4.3.
Якщо вся необхідна інформація про особу зберігається в реєстрах, у додатку повинна бути реалізована функція затримки.
"Якщо особа, скажімо, не може знайти свої дані в реєстрі, або ж виявила помилки в прізвищі чи податковому коді, це може бути наслідком помилок, допущених під час заповнення реєстрів людьми. У такому випадку, ви маєте можливість звернутися до служби технічної підтримки 'Резерв+', - зазначила Черногоренко."
Вона зазначила, що експерти займуться обробкою звернення та виправлять неточність, щоб інформація була синхронізована з реєстрами. Крім того, вона підкреслила, що термін дії відстрочки складає три місяці.
Адвокат Марина Бекало в коментарі для ТСН.ua зазначила, що особи з інвалідністю, які не отримали пенсійне посвідчення, не можуть скористатися можливістю відстрочки через програму "Резерв+". Це пов’язано з тим, що дані системи "Оберіг" повинні бути синхронізовані з інформацією, яка є в Пенсійному фонді.
"Це питання технічного характеру, адже оформлення відстрочки в такому випадку не може відбутися в автоматичному режимі через відсутність відомостей про особу з інвалідністю в ПФУ", -- пояснила адвокатка.
Таким чином, чоловіки, які не володіють пенсійним посвідченням, для того щоб скористатися правом на відстрочку, можуть звернутися до територіального центру комплектування та соціальної підтримки особисто або надіслати заяву разом з необхідними документами через "Укрпошту".
Нагадуємо, що в "Резерв+" з'явилася нова можливість для військовозобов'язаних. Окрім зміни адреси, за допомогою цієї послуги можна також оновити контактний телефон та електронну пошту.