Глядачі оперного театру були шоковані і втрачали свідомість під час вистави з реальними сексуальними сценами на сцені - світлини.
Феміністична опера "Свята Сюзанна", що вражає відвертими лесбійськими сценами, реальними елементами крові та оголеними черницями на роликових ковзанах, вперше була представлена 5 жовтня у Штутгарті, Німеччина.
Більше ніж десять шанувальників опери звернулися по медичну допомогу після перегляду провокаційного спектаклю, що містив відверті сцени лесбійського сексу, реальну кров та оголених монахинь на роликах.
Цю інформацію наводить видання Daily Star.
Прем'єра радикальної феміністичної опери "Свята Сюзанна", оркестрованої композитором Паулем Хіндемітом, відбулася 5 жовтня в Штутгарті, Німеччина. Виставу можна буде побачити ще сім разів до 3 листопада. Ця скандальна одноактна опера викликала великий резонанс ще в 1921 році, і тепер, більше ніж через сто років, її вперше втілили на сцені.
Втім, відвідувачі прем'єри ледве встигли додивитися її до кінця. Опера, яка представляє "радикальне бачення Святої Меси", складається лише з одного акту, під час якого виконавці розповідають історію монахині, яка досліджує свою сексуальність. Але їхній метод зображення призвів до того, що 18 глядачів потребували допомоги під час деяких особливо шокувальних сцен.
Вони потребували допомоги через нудоту і шок, а в трьох випадках довелося викликати лікаря. Ті, хто потребував допомоги, стали свідками справжніх статевих актів, болісних трюків, справжньої і несправжньої крові, нанесення тілесних ушкоджень і пірсингу - все це виконувалося на сцені.
Флорентіна Хольцінгер, радикальна художниця-перформансистка, є натхненницею сміливої реінтерпретації сумнозвісної опери. У нинішній адаптації задіяна повністю жіноча трупа, яка зображує черниць, що поступово позбуваються своїх звичок у "чуттєвому, поетичному і дикому" видовищі.
Дії приймають сюрреалістичні повороти, зокрема сцену, де маленьку людину, одягнену як Папа Римський, закручує високо в небі механічна рука, в той час як інший актор виспівує треки Емінема, одягнений в костюм Ісуса Христа.
Проте організатори спектаклю залишалися непохитними у своїй позиції, незважаючи на те, що глядачі, які прийшли на виставу, призначену виключно для дорослих, виявлялися в складних умовах. Представник театру пояснив, що ті, хто відчував незручності, займали місця в першому ряду, запевняючи, що вони усвідомлювали, "до чого йдуть".
У сюжеті опери центральна героїня Сюзанна проходить шлях самопізнання своєї сексуальності, що досягає піку в моменті, коли вона знімає набедрену пов'язку з фігури Ісуса на розп'ятті, викликавши значні суперечки. У одній з провокаційних сцен оголена черниця вступає в близькі стосунки з релігійним образом.
Інші актори стають помітними, коли безтурботно розважаються всередині дзвонів, демонструючи лише свої сідниці чи обличчя. Але в один надзвичайно вражаючий момент одна з виконавиць різко витягує меч у формі хреста і намагається встромити його собі в горло.
Ще в одній зі сцен акторка, яка зображає Ісуса, ляскає напівоголену черницю на роликових ковзанах. В іншому жахливому моменті на стіні розвішані тіла, що імітують розп'яття Христа, а потім на них ллються потоки фальшивої крові.
Театр оприлюднив серйозні застереження щодо представленого сексуального насильства, попереджаючи, що певні глядачі можуть відчути "незатишність" або навіть "отримати травму" від побаченого.
Нагадуємо, які цікаві вистави відбудуться в жовтні в Національній опері. Окрім різноманітного поточного репертуару, що включає шедеври світового та українського класичного мистецтва, запланована прем'єра опери "Трубадур" Джузеппе Верді, яка присвячена 100-річчу видатного хормейстера Льва Венедиктова.