Як правильно мити автомобіль взимку: кілька корисних рекомендацій


Існує ситуація, коли навіть кошти не завжди вирішують проблему: миття автомобіля, навіть у спеціалізованих центрах, пов'язане з певними ризиками. Але, зважаючи на естетичний аспект, до весни ваша машина може покритися таким шаром бруду, що відкриття дверей стане справжньою проблемою! Автомобільні журналісти з rbc.ua виявили кілька корисних порад щодо ефективного чищення автомобілів в умовах різних сезонів.

У теорії, існують певні ризики, пов’язані із зимовими умовами для автомобіля, такі як:

- Волога замерзне. Велика ймовірність, що навіть після найретельнішого майстра десь залишиться вода. Яка замерзне десь у найпотаємнішому кутку машини і, розширюючись при тому, щось там зіпсує. А водій про це часом дізнається через кілька днів чи місяців;

- Температурний контраст. Автомобіль (особливо його кузов) має низьку температуру, тоді як вода на мийці - тепла. Такий значний перепад температур може викликати тріщини в лакофарбовому покритті.

Власне, якщо про ці дві основні небезпеки знати, і знати, як їх уникнути, автомобіль можна мити і узимку. Лихо у тому, що дуже часто мийникам байдуже до ваших побоювань і здорового глузду, і вони усіма згаданими ризиками нехтують.

Якщо ви сумніваєтеся в професіоналізмі працівників автомийки, куди ви звернулися в холодну погоду, варто уважно спостерігати за їхньою роботою. У разі потреби вам слід втрутитися в процес, адже ви платите за цю послугу, і мова йде про вашу автомобіль.

Вода на має бути дуже теплою. Звісно, геть гарячою вона навряд чи буде, але надто тепла - це теж погано. Від значного перепаду температур лак та фарба на кузові можуть розтріскатися.

Автомобіль не повинен бути занадто холодним. Йому потрібно дати час, щоб прогрітися в гаражі. Дайте вашій машині постояти приблизно п'ять хвилин, перш ніж обливати її водою з різкою зміною температури. Інакше, результат очищення буде таким же, як і раніше.

Необхідно особливо уважно підійти до процесу миття колісних арок. Можна запропонувати хлопцям додаткову винагороду, але ці критично важливі ділянки потрібно ретельно обробити струменем води (можливо, без миючих засобів). Причина в тому, що під крилами взимку часто накопичується значна кількість солі, яку колеса піднімають з дороги і відкидають відцентровою силою у всі щілини під крилами. Крім того, звичайний бруд, що не містить солі, який залишився в цих нішах, також може викликати корозію, оскільки діє як тривалий вологий компрес.

Необхідно уважно висушити гумові ущільнювачі дверей, а також поверхню дверних прорізів. Інакше гумові елементи можуть надійно прилипнути до металевих частин. Це може призвести до різноманітних неприємностей: двері можуть заблокуватися, при спробах відкрити їх можна зламати ручку (або ручки), а гумові ущільнювачі можуть відірватися разом з частиною металу.

Необхідно видалити вологу з замків і дверних ручок, використовуючи повітря під високим тиском. Якщо цього не буде зроблено, автомобілю може знадобитися кілька годин, щоб відігрітися в теплому середовищі. Чи маєте ви щось подібне на увазі?

Після висушування ущільнювачів дверей і багажника рекомендується обробити їх спеціальним засобом проти замерзання, зазвичай на основі силікону. Це не лише запобіжний захід на випадок недостатнього висушування, а й профілактика на найближчі дні, коли вологі від дощу чи снігу дверні отвори можуть привести до примерзання гумових ущільнювачів.

Коли на вулиці стоїть мороз, особливо при температурі нижче -10...-15 градусів, і ви сумніваєтеся в професіоналізмі мийників, найкраще утриматися від миття автомобіля. Краще почекати, поки температура підніметься вище нуля. До того ж, варто зазначити, що ризик корозії на кузові, обробленому солями, стає менш актуальним при сильному морозі: при температурах нижче -8...-10 градусів процес іржавіння металу значно сповільнюється.

Related posts