Яскравий і привабливий: ключові моменти про нову версію Nissan Juke.
Представляємо вам оновлений Nissan Juke. Не помічаєте змін? Що стосується таких елементів, як фари, бампер та решітка, вони залишилися незмінними. Проте загальне враження від, здавалося б, знайомого дизайну стало зовсім новим.
До Джука знову повернувся його характерний яскравий жовтий відтінок, який ми пам'ятаємо з першого покоління! Це сталося завдяки запитам клієнтів, як кажуть, «попит формує пропозицію». Вітаємо споживачів за конструктивний запит! Також варто подякувати Ніссану за уважність до побажань, адже новий жовтий відтінок вражає своєю яскравістю і оригінальністю. Він значно насиченіший, і це безсумнівно є досягненням талановитих колористів компанії.
Ми намагалися відобразити цей дійсно чудовий колір не лише на фото, а й на відео. Дуже радимо подивитися.
Для тих, хто віддає перевагу читанню, ми підготували текстову версію тест-драйву. Продовжуючи, варто зазначити ще одну цікаву деталь: після оновлення моделі Qashqai яскравий Juke став єдиним кросовером Nissan, який зберіг значну хромовану літеру V на передній частині. Завдяки цьому, він зовсім не виглядає виключно жіночим.
Салон помітно подорослішав і теж має дещо, що може зацікавити саме чоловіків. Хоча головні принади сподобаються всім, адже оновлений Nissan Juke отримав пару дисплеїв, як у старших моделей: діагоналлю 12,3 дюйма в зоні водія і такого самого розміру - в центрі панелі.
До того ж його на 8 градусів обернуто у бік водія. Так простіше дотягуватися до всіх куточків дисплея, і це посилює відчуття, що ви сидите в такому собі кокпіті. На цей самий ефект працюють оці кольорові смужки та вставки під карбон.
Матеріали зазнали значного оновлення, і їх можна з упевненістю віднести до преміум-класу. Також вдосконалився функціонал: до прикладу, новинка підтримує бездротові Apple CarPlay та Android Auto, які вже входять до базової комплектації разом із двома дисплеями. Мотоциклетний бак залишився без змін, тож не хвилюйтеся з цього приводу. Крім того, оновлений Juke пропонує сидіння з унікальним дизайном. Проте жовті акценти доступні лише для власників топової комплектації N-Sport.
До речі, вартість дистанції між стартовою та фінішною точкою складає всього 130 тисяч гривень. Тепер всі моделі Джук мають відмінне оснащення, а відмінності полягають лише в пакетах персоналізації та деяких елементах.
Наприклад, система кругового огляду доступна у другому рівні комплектації Tekna, тоді як аудіосистема Bose Personal Plus входить до наступного рівня N-Design. Проте за додаткову плату її можна також отримати в комплектації Tekna. Інші функції, такі як клімат-контроль, підігрів керма та широкий спектр систем безпеки, будуть присутні у всіх комплектаціях. Хоча варто зазначити, що система ідентифікації рухомих об'єктів MOD доступна лише з комплектації Tekna.
Оновлення торкнулися не лише матеріалів, адже саме вони формують атмосферу. Але коли ви насолоджуєтеся ними, не можете не помітити просторий бардачок (майже 8 літрів) та новий підлокітник з асиметричним дизайном, який забезпечує додатковий винос на 25 міліметрів. Це робить використання ще комфортнішим.
Салон доволі місткий як для цього класу. Цілком вірогідно, що його вистачить навіть для потреб невеличкої сім'ї. А от багажник тут насправді великий - 422 л.
Людина середнього зросту на другому ряді відчуває себе комфортно, навіть з невеликим запасом простору. Варто зазначити, що порти USB-A та USB-C розташовані не лише спереду, а й ззаду.
Juke, навіть оновлений, не став гібридом.
Від гібридизації відчутно підстрибують ціни, і цього небажаного стрибка оновленому Juke вдалося уникнути. Хоча паливний апетит тут майже як у гібрида, близько 6 літрів на сотню в місті. Напевно, для цього двигун має бути маленьким, і так воно і є.
Нагадуємо, що під капотом Nissan Juke той самий трициліндровий літр. Але видає цей агрегат 200 Нм, оскільки він турбований. У парі з 7-ступеневим роботом DCT він дає змогу розігнатися до сотні за 11,8 секунди. Не спорткар, звісно, але для більшості сценаріїв використання цього вистачає, а надто в місті.
За містом можна спробувати оцінити максимальну швидкість у 180 км/год, але, мабуть, не потрібно. Просто приємно знати, на що цей літр здатен, раптом що.
Чи можна довіряти його надійності? Ось що ми можемо сказати: на даний момент реалізовано понад 300 тисяч автомобілів з цим двигуном, і поки що не було жодних серйозних скарг на його роботу. Сподіваюсь, так і залишиться. Втім, до даунсайзингу варто вже адаптуватися — це новий тренд нашого часу.
У найменшого кросовера Nissan підкреслено драйверські налаштування підвіски, хоча це може здаватися дивним, враховуючи потужність мотора у 114 сил. Але тримаємо в умі значення обертального моменту та насолоджуємося гарною керованістю на хорошому асфальті.
Незважаючи на те, що ми випробували Juke на різних типах дорожнього покриття — від асфальту до бруківки і навіть по складному ґрунту — він завжди демонструє впевненість. Проте свої найкращі характеристики автомобіль все ж виявляє на гладкому та рівному асфальті.
Конструкція підвіски проста: спереду використовуються стійки МакФерсона, а ззаду розташована торсіонна балка, що робить обслуговування економічним. Обидві осі обладнані стабілізаторами, а також дисковими гальмами, причому спереду вони вентильовані.
Проте найцікавіше – це те, що приховано під капотом. Справді, поєднання турбованого двигуна з трансмісією з подвійним зчепленням є досить незвичним для Nissan, який зазвичай асоціюється з комбінацією атмосферного мотора та варіатора.
Схоже, що цей автомобіль точно знайшов своє призначення, адже варіатор м'яко згладжує агресивний характер даного двигуна. Хоч він всього лише з об'ємом в один літр, але динамічні характеристики Джука зрівняються з тими, що колись демонстрував X-Trail з 2,0-літровим бензиновим мотором і варіатором. Проте відчуття за кермом абсолютно різні: Juke вражає своєю гостротою та сміливістю. Одним словом, він сповнений емоцій.
Справа не тільки в чудовому обертовому моменті мотора та автоматизованій трансмісії, а й у компактній вазі (всього 1200 кг) та оптимальних налаштуваннях рульового управління. З цим малюком завжди буде весело! Тепер час підвести підсумки.
Сьогодні, щоб зайти в автосалон без почуття сорому, варто мати в кишені мінімум мільйон гривень. А якщо хочете мати більше варіантів, краще підготувати півтора мільйона. Проте, коли мова йде про оновлений Джук, вам не знадобиться така велика сума: з мільйоном з невеличким запасом ви зможете придбати добре укомплектований міський автомобіль, який також має безліч систем безпеки.
Загалом, розкішні стартові комплектації в поєднанні з конкурентоспроможними цінами стали візитною карткою Nissan. Це стало очевидним після виходу оновленого Qashqai, а Juke з гідністю продовжує цю традицію. Він яскравий, слухняний і справляє враження азартності під час водіння. Його динаміка прийнятна, а економічність на достатньому рівні. Крім того, він вдало використовує гру кольорових контрастів як зовні, так і в інтер'єрі.
Є й інша, ірраціональна частина цієї джукоманії. Коли на нього поглянеш, важко залишитися байдужим. Справді, хочеться взяти його додому. Власне, вже 1,3 мільйона Джуків знайшли своїх господарів, тож ласкаво просимо до клубу!