Молодий Пенсіонер запалює на ювілейному Ukrainian Fashion Week у Києві
YOUNG PENSIONER на UFW: блиск дорогоцінного каміння на срібних перуках, сивочолі моделі, одягнені у складні форми, а на екрані - деконструйовані ретро-силуети у відео-лукбуці. Деформована дідова сорочка в клітинку з двома комірцями. Спідниця, натхненна трубами, куртка - парасолями. Поруч - папка з ескізами та макетами. Творчий політ захоплює: від фотографії ванної кімнати 1960-х - до десятків макетів скошеного рукава. Так молодий український бренд під час Тижня моди в Києві створює свою унікальну нішу - Молодого Пенсіонера - у світі моди.
YOUNG PENSIONER (Молодий Пенсіонер) -- проєкт, який досліджує поняття сприйняття і комфорту. Молодість символізує відкритість до світу і експерименти, а зрілість -- комфорт і досвід. Бренд грається із поняттям "Час", переосмислюючи ретро-образи та деформовані, вигнуті, асиметричні силуети, що пройшли через воронку десятиліть. YOUNG PENSIONER актуалізує потребу створення простору для самовираження внутрішньої дитини, дозволяючи кожному просто бути собою. Це подорож у нові вільні контексти, яка дає змогу відпочити від тотальної реальності, від буднів війни, що вже понад два з половиною роки у щоденному житті українців.
Засновник бренду та дизайнер YOUNG PENSIONER відомий як Молодий Пенсіонер. Родом із Харкова, він останні кілька років мешкає та працює у Львові. Випускник школи дизайну Лілії Літковської School of Art x Craft та курсів Ksenia Schneider x Skvot.
-- До фешн-світу я здобував різноманітний досвід: займався сучасним мистецтвом, організовував вечірки, створював стартап, вивчав гештальт-психологію, -- розповідає Молодий Пенсіонер. -- Також зробив кар'єру як дизайнер інтерфейсів в айті. Моїм хобі був дизайн одягу з принтами. Я розмалював футболки, граючись із сенсами слів-антонімів. Вважаю себе послідовником концептуального мистецтва. І тепер втілюю це в моді: той, хто носить одяг YOUNG PENSIONER, стає носієм концепцій і ідей від всесвіту мого бренду.
Перша колекція YOUNG PENSIONER, на яку звернув увагу український Vogue, мала назву "Нульовий проєкт". Цей проєкт також досліджує тему часу і піднімає питання відпочинку від реальності, повернення до витоків через символ 0. Колекція присвячена переосмисленню різних психоделічних символів України 1990-х років: купонокарбованці, заставка телеканалу УТ-2. "Мені завжди подобався дизайн купонокарбованців, тому я створив власний екземпляр з номіналом 0. Це певний абсурд, але я бачу в цьому багато натхнення і сенсу", — згадує Молодий Пенсіонер. "Також я створив зігнуті спортивні штани, натхненний моїм батьком, який у 1980-х заробив на дачу, продаючи спортивки Адідас, додаючи кілька смужок до сатинових штанів".
-- У мене безліч ідей і творчих задумів. Бажаю виразити це через моду. Прагну надихнути людей любити себе і дозволити собі проявити свою внутрішню дитину. Також хочу нагадати про важливість збереження спокою і комфорту, -- Молодий Пенсіонер про перспективи на майбутнє.