YouTubers вже не залежать від прибутків, отримуваних від реклами.

YouTube став найбільшою платформою, що пропонує творцям безліч можливостей заробляти на життя. У червні компанія повідомила, що її творча екосистема додала понад 55 мільярдів доларів до ВВП США та створила понад 490 000 повних робочих місць.
Проте багато ютуберів зменшили свою залежність від рекламних доходів та угод із брендами. Ця зміна має кілька причин. По-перше, доходи від реклами можуть бути непостійними. Через постійні оновлення політики YouTube деяким контент-креаторам стає важко забезпечити рекламу для своїх відео, що може негативно позначитися на їх фінансових надходженнях. Крім того, вони зрозуміли, що такі доходи можуть раптово зникати.
Визнаючи нестабільність доходів, що залежать від платформи, багато ютуберів більше не є лише творцями. Вони є вертикально інтегрованими медіакомпаніями з паралельними бізнесами, включаючи продуктові лінійки, традиційні підприємства та споживчі бренди, які можуть витримати зміни алгоритмів та політик.