"Протягом однієї години війни фондовий ринок знизився на 30-40%. Які види чаїв обирають українці, і куди зникли російські виробники? – інтерв'ю."
Співласниця TEAHOUSE Світлана Кобелєва про те, чому українці полюбляють цейлонський чай, про появу нових гравців замість російських виробників і дефіцит персоналу.
Більшість українців віддають перевагу чорному чаю, який не завжди подається гарячим. Світлана Кобелєва, співвласниця TEAHOUSE, заснованої в Дніпрі, може безкінечно говорити про цей напій. Її компанія, створена разом з Костянтином Мазуриком у 2006 році, спочатку спеціалізувалася на популярних серед українців сортах, таких як класичні чорні чаї, а також з жасмином і бергамотом. Сьогодні TEAHOUSE активно займається виробництвом унікальних купажів і розширює свою роздрібну мережу.
Як повномасштабне вторгнення Росії вплинуло на ринок чаю, де значна частина контролювалася російськими виробниками? Які зміни відбулись у логістиці, і чи впливає брак кадрів на розвиток галузі? Про це в інтерв'ю NV Бізнес розповіла Світлана Кобелєва.