Картка, залишена в банкоматі ПриватБанку, не повертається: що робити і куди звертатися?


Державний ПриватБанк не повертає вилучені чи забуті в його банкоматах картки. У такому разі слід звертатися до банку для відновлення картки.

Фахівці ПриватБанку поділилися цією інформацією на ресурсі "Мінфін". Вони акцентували увагу на тому, що аналогічні правила стосуються також карток, які були вилучені або забуті в терміналах.

Крім того, підкреслюється, що банкомат або термінал не повернуть картку, навіть якщо вона була видана іншим банком. У такому випадку картку потрібно буде відновити, але для цього слід звернутися до фінансової установи, що випустила картку.

"Картки, що були вилучені або залишені в банкоматах та терміналах, не підлягають поверненню. Для відновлення картки слід звернутися до банку, що її видав," - зазначено в повідомленні.

Клієнтам ПриватБанку рекомендують оновити свої картки: хто має завітати до відділення.

Одночасно, картку ПриватБанку з закінченням терміну дії можна оновити, щоб продовжити її використання. Це можна здійснити в будь-якому відділенні банку, а нову картку також можна замовити з доставкою як по Україні, так і за межами країни.

"Перейдіть до розділу 'Гаманець', оберіть картку для перевипуску та натисніть 'Замовити картку', - зазначили у 'ПриватБанку'."

Також ви можете отримати миттєву Digital-карту, скориставшись платформою "Приват24". Для цього необхідно:

"Завдяки їй ви можете здійснювати покупки в магазинах за допомогою свого смартфона, а також оплачувати різні послуги. Крім того, ви маєте можливість знімати готівку в банкоматах ПриватБанку," - зазначили представники банку.

Як повідомляв OBOZ.UA, раніше клієнт державного ПриватБанку поскаржився, що банкомат установи списав з його картки велику суму, але гроші не видав. У самому банку відповіли, що про проблему знають, але для її вирішення може знадобитися досить багато часу - близько 14 днів.

Related posts