Завдяки штучному інтелекту, візуальна складова ігор на PlayStation 6 досягне нових висот.


Компанії AMD і PlayStation поглиблюють співпрацю в рамках проєкту Amethyst, спрямованого на створення інноваційних ШІ-технологій для відеоігор. Головною метою партнерства є розробка рішень, які дадуть змогу вивести графіку в іграх для майбутньої консолі PlayStation 6 на принципово новий рівень.

Як повідомив старший віцепрезидент AMD Джек Х'юн (Jack Huynh), у проєкту дві ключові цілі. Перша - проектування архітектури, спеціально оптимізованої для завдань машинного навчання в іграх. Друга - створення високоякісних нейронних мереж, здатних підняти планку якості графіки.

Нещодавно оголошене партнерство вже має конкретні плани щодо реалізації в найближчі роки. Зокрема, вдосконалена версія консолі PS5 Pro, яка з'явиться в 2026 році, матиме підтримку технології FSR 4 — найновішої версії нейромережевої системи масштабування зображень від AMD. Водночас зазначається, що це лише початок, а справжній потенціал спільних розробок стане очевидним у PlayStation 6.

Представники компанії AMD підкреслюють, що даний проєкт знаходиться на ранній стадії розвитку, але вже має величезні перспективи для майбутнього ігрового сектору.

Related posts